Cloud Support Services (CSS): - så att din support blir lika flexibel som Microsoft CSP

 
 

Cloud Support Services (CSS)

Outsourca din support för Microsoftsmolntjänster till oss på tech Data, , så den blir tillgänglig dygnet runt, så att dina egna resurser kan fokusera på att utföra mer strategiska arbetsuppgifter för företaget. Utnyttja våra CSS-planer för att garantera inledande svarstider, prioritera åtgärder och säkerställa maximal upptid.

Du kan rapportera ett obegränsat antal ärenden till vår ärendehanteringstjänst, via e-post, livechatt, telefon eller vårt ärendehanteringsverktyg.

Allt du behöver göra för att komma igång är att välja vilken betalningsplan som passar dig, års- eller månadsabonnemang, och sedan köpa planen direkt på vår StreamOne-plattform.

Se vår video i bannern för att få mer information om våra CSS-planer eller ta hjälp vårt snabbtest för att ta reda på vilken supportplan som passar er.

En av anledningarna till att Ultima valde att köpa Microsoft CSP från Tech Data var våra starka mervärden och i synnerhet våra molnsupport som är tillgänglig dygnet runt. Titta på videon till höger om du vill veta mer.

Titta på vårt webinar

Titta på vårt webinar för att ta reda på hur vår Professional-plan stöder dig och dina molnkunder.

Ladda ner

Professional

Kämpar du för att upprätthålla dina servicenivåer eller behöver du se till att viktiga projekt löper enligt plan? Vår Professional CSS-plan hjälper dig att bygga upp och utöka din molnverksamhet.

Du bestämmer om du vill ha ett månads- eller årsabonnemang eller köpa ett förköpspaket för användning under en 12-månadersperiod. Du kan känna dig trygg med en inledande svarstid på 1/2/4/6 timmar för ditt servicenivåavtal (SLA).

Få tillgång till vår support dygnet runt via e-post, livechatt, telefon och vårt ärendehanteringsverktyg.

Ta reda på mer om vår supportplan genom att läsa vårt informationsblad

Köp nu

Elite

Har du byggt upp en hybridmolnverksamhet som kräver specialiserad support dygnet runt? Vår Elite CSS-plan kan skräddarsys efter dina verksamhetsbehov, oavsett om det gäller molnlösningar, lokala lösningar på plats eller hybridlösningar.

Både du och dina slutanvändarkunder kan skicka in supportärenden via e-post, livechatt, telefon och vårt ärendehanteringsverktyg, och vi kommer att se till att åtgärderna genomförs efter bästa prioritering.

Ditt årliga abonnemang faktureras månadsvis baserat på nyttjandenivån.

Ta reda på hur du kan anpassa din plan genom att läsa vårt informationsblad

Diskutera dina behov

Är du inte säker på vilken plan som passar dig? Jämför våra supportplaner här.

Skapa ett supportärende

Behöver du teknisk hjälp med moln- eller hybridmiljöer?

Skapa ett tekniskt ärende