Cloud Support Services (CSS): Vårt nya och flexibla erbjudande för teknisk support

 
 

För de Microsoft CSP-prenumeration du köpt hos oss kan du registrera ett supportärende här via email eller vår ärendehanteringsportal.

Ärendehanteringsverktyg

Klicka vidare för att registrera ett tekniskt ärende i vårt ärendehanteringsverktyg. Du behöver tillgång till användarnamn och lösenord.

Skapa ett supportärende
  • microsoft.png

Kontakta businessexperiencesu@techdata.com om du har operativa frågor angående StreamOne, ex. fakturering eller provisionering av din tjänst.

Hur och när du kan komma åt supporten beror på ditt val av cloudsupport

SERVICENIVÅ ÖPPETTIDER INCIDENTHANTERINGSTIDER E-POST LIVECHATT TELEFON ÄRENDEHANTERINGSVERKTYG
Basic Dygnet runt 09:00 till 20:00      
Professional Dygnet runt Dygnet runt
Elite Dygnet runt Dygnet runt

Maila oss om du är osäker på vilket supportalternativ du valt