Ärendehanteringsverktyg
Klicka vidare för att registrera ett tekniskt ärende i vårt ärendehanteringsverktyg. Du behöver tillgång till användarnamn och lösenord.
För de Microsoft CSP-prenumeration du köpt hos oss kan du registrera ett supportärende här via email eller vår ärendehanteringsportal.
Klicka vidare för att registrera ett tekniskt ärende i vårt ärendehanteringsverktyg. Du behöver tillgång till användarnamn och lösenord.
Kontakta businessexperiencesu@techdata.com om du har operativa frågor angående StreamOne, ex. fakturering eller provisionering av din tjänst.
Hur och när du kan komma åt supporten beror på ditt val av cloudsupport
SERVICENIVÅ | ÖPPETTIDER | INCIDENTHANTERINGSTIDER | E-POST | LIVECHATT | TELEFON | ÄRENDEHANTERINGSVERKTYG |
---|---|---|---|---|---|---|
Basic | Dygnet runt | 09:00 till 20:00 | ✓ | |||
Professional | Dygnet runt | Dygnet runt | ✓ | ✓ | ✓ | ✓ |
Elite | Dygnet runt | Dygnet runt | ✓ | ✓ | ✓ | ✓ |
Maila oss om du är osäker på vilket supportalternativ du valt