Samarbete och produktivitet

Skapa "arbetsplatsen varsomhelst"

 
 

Distansarbete har kommit för att stanna och det medför nya utmaningar när organisationer vill göra om det som var tillfälliga arbetsplatser till mer stabila, permanenta sådana.

Microsoft 365 ser till att personalen kan hålla kontakt med sitt team, på ett säkert sätt, och att de kan göra ett optimalt arbete oavsett var de befinner sig, via det intuitiva samarbetsnavet.

Personalen har fördelarna av livechatt, möten, lätthanterade videokonferenser med mera. Samtidigt garanteras IT-administratörerna en enkel hantering av enheter och åtkomst, användaridentiteter och multifaktor-autentisering, så att företagsnätverkets integritet alltid hålls säkrad.

Upptäck varför det är rätt drag för din verksamhet att uppgradera dina kunder till Microsoft 365.

Här är ett axplock av anledningarna till att du bör samarbeta med Tech Data för att öka värdet på dina kunder och bli mer lönsam:

Vår säkerhet och efterlevnad Vårt teamwork och samarbete Vår support före och efter försäljningen
Utvärdera kundens säkerhetsställning med vår CSAT undersökning

Voice of 365 gör att dina kunder kan använda Microsoft 365 som en telefoniväxel i molnet

Gör migreringen till molnet enkel med våra utvärderings- och migrationstjänster
Distribuera mail med förbättrad säkerhet på några minuter med vår Secure Score click-to-run-lösning

Customer Immersion Experience (CIE) är ett försäljningsverktyg för partner och slutanvändare som kartlägger MWP-funktioner för affärsresultat

Välj dygnet runt-molnsupporttjänster  (CSS) som passar dina kunder baserat på deras molnerfarenhet

Säkerhet och efterlevnad

 

CSAT

Om du saknar expertis inom IT-säkerhet kommer vår CSAT att hjälpa dig bedöma din kunds säkerhetsposition och säkerheten som en viktig del av din marknadsstrategi kring den moderna arbetsplatsen. Genom att hjälpa organisationer att säkra sin IT-infrastruktur och sina organisatoriska data blir du kärnan i deras digitala transormation och därmed deras betrodda rådgivare.

Secure Score

Med våra förkonfigurerade click-to-run-lösningar hjälper vi dig att ta bort det komplexa, vilket ökar din ”time to market”. Tech Datas Modern Workplace med Secure Score hjälper dina kunder att etablera en säkerhetsgrund samtidigt som de får insikter om sin säkerhetsposition. Partner kan utnyttja den vägledning som erbjuds av Microsoft Secure Score för att identifiera potentiella säkerhetsrisker och snabbt ta reda på vilka säkerhetsfunktioner som finns tillgängliga för att minska risken utan att offra produktiviteten.

Teamwork och samarbete

 

Voice of 365

Voice of 365 gör det möjligt för dina kunder att använda Microsoft 365 som en telefoniväxel i molnet. Du kan även behålla telefonlinjer och telefonnummer. Sessioner i Skype för företag drivs privat och ytterligare telefonifunktioner blir tillgängliga. Dessutom tillgängliggörs extra funktioner som Contact Center, PC Operator, Mobile Presence, Click to Dial, Automated Attendant och CTI-lösningar.

Customer Immersion Experience (CIE) - en djupgående, allomfattande kundupplevelse

Skapa de teknologiska "wow-upplevelser" som får dina kunder att bestämma sig, med hjälp av CIE från Tech Data.

CIE är praktiska, berättande demonstrationer av Microsofts senaste teknologi, t.ex. Microsoft 365, från våra experter. De visar slutanvändarna vilka fördelar Microsofts erbjudanden har i den verkliga världen och presenterar dem med konkreta affärsresultat, snarare än att prata om tekniska detaljer.

  • Användarna får själva uppleva Microsofts fördelar
  • Fokus på små och medelstora företag (SMB) garanterar relevans för deltagarna
  • Ett urval av Microsoft-lösningar finns tillgängliga för demonstration
  • Skräddarsydda upplevelser kan skapas för att passa din verksamhet
Upptäck kraften med CIE

Support före och efter försäljningen

 

Cloud Assessments and migrations

Tech Data har en rad professionella och hanterade tjänster som kommer att göra din migrering till molnet enkel. Molnutvärderingar och migreringar varierar beroende på skala, varaktighet, kostnad och komplexitet och kan skräddarsys för att passa kundens behov. Tech Data arbetar tillsammans med partner för att tillhandahålla den kunskapsnivå som krävs.

24/7 support

Våra molnsupporttjänster – finns i tre olika planer som skräddarsys efter kundens molnerfarenhet. Vi rekommenderar våra professionella tjänster som grund för dygnet runt-support där du kan skapa ärenden via e-post, chatt, telefon och ärendeverktyget med språkstöd under kontorstid. Vårt SLA för inledande svar är 1/2/4 timmar och tjänsten är tillgänglig antingen som månadsprenumeration eller som tio ärenden med ett gratis.

Ta reda på mer om säkerhet

Ta reda på mer om säkerhet

Tech Data hjälper er att designa och tillhandahålla avancerade säkerhetsfunktioner och förenklad datakontroll till era kunder.

Ta reda på mer
Bli en Modern Workplace Solutions Provider med Tech Data

Bli en Modern Workplace Solutions Provider med Tech Data

Det är enkelt att bli en Modern Workplace Solutions Provider med Tech Data. Du behöver ett konto hos oss, så var snäll och fyll i formuläret.

Registrera dig
Tech Data-akademin

Tech Data-akademin

Öka kunnandet bakom ditt arbete med de allra senaste officiella utbildningarna och certifieringarna från Tech Data-akademin.

Få mer information