Snabba upp arbetsflödet med elektroniska underskrifter

 
 

Få dokument och blanketter undertecknade – enkelt, säkert och var som helst.

Med mobilappen Adobe Sign kan du skicka dokument för e-signering även om du jobbar hemifrån eller är på resande fot. Appen innehåller alla funktioner du behöver för att skicka, spåra och samla in e-underskrifter, och när du skickar ett dokument för e-signering vet du exakt när det har öppnats och signerats. Tjänsten är molnbaserad, så du kan även använda webbläsaren i din dator om du föredrar det.

Adobe Sign – funktioner och fördelar

Att skicka pappersdokument som ska undertecknas och sedan skickas tillbaka är en långsam process och risken är stor att något går fel på vägen. Adobe Sign är lösningen på denna tidsödande process och ger dig följande fördelar:

Påskyndar signeringen av avtal och minimerar risken för förseningar på grund av pappersdokument som hamnar på avvägar

Ökar säkerheten genom autentisering av undertecknaren och funktioner som förhindrar att flera kopior av dokumentet skapas

Ger medarbetare som jobbar på distans en möjlighet att underteckna dokument var de än är och på vilken enhet som helst

Kan integreras med befintliga affärssystem och program inkl. Microsoft 365

Uppfyller höga säkerhetskrav och krav på juridiskt bindande signaturer

Spårar alla steg i e-signaturförfarandet, vilket underlättar granskning

Tech Data och Adobe Sign

Tech Data har kontor i 19 länder och är Adobes största distributör i Europa. Vi erbjuder våra återförsäljare omfattande support om Adobes produkter, inklusive Adobe Sign.

Underlätta för medarbetare som jobbar på distans Adobe Sign

Ladda ner vårt faktablad om Adobe Sign

e-underskrifter i fokus

I den här rapporten från analysföretaget Forrester kan du läsa mer om hur digitaliseringen har gått från att vara bästa praxis till att bli en nödvändighet